WNIOSKI w UM Pisz

  • Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy  (kliknij aby pobrać)

    • Załączniki:
    • dokument potwierdzający wniesienie opłaty skarbowej w wysokości 107zł
    • kopia mapy zasadniczej z naniesionymi granicami terenu objętego wnioskiem (obszar o zakresie 3-krotnej długości frontu działki objętej wnioskiem, lecz nie mniej niż 50 m)
    • szkic zagospodarowania terenu sporządzony na kserokopii mapy zasadniczej (koncepcja lokalizacji obiektu(ów), wjazdu, innych urządzeń)
    • szkic projektowanych obiektów z podstawowymi wymiarami /koncepcja budynku/ów w formie graficznej
    • wypis z rejestru gruntów – pełny dla terenu objętego wnioskiem, skrócony dla obszaru oddziaływania (wykaz działek sąsiednich, przyległych do terenu inwestycji)
  •  Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania (kliknij aby pobrać)

    •  Za wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pobiera się na konto Urzędu Miejskiego w Piszu
      • od wypisu (do 5 stron - 30 zł, powyżej 5 stron - 50zł)
      • od wyrysu (za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4 -20 zł, nie więcej niż 200 zł)
  •  Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (kliknij aby pobrać)

    • Załączniki: 
    • Kopia mapy zasadniczej, lub w przypadku jej braku kopia mapy katastralnej, przyjęta do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmująca teren, którego wniosek dotyczy oraz obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2000 – 2 egzemplarze ( w odniesieniu do inwestycji liniowych –wrysować przebieg trasy!)
    • Graficznie przedstawiony opis zagospodarowania terenu oraz charakterystyka zabudowy i zagosp. terenu, w tym przeznaczenie i gabaryty projektowanych budynków
    • Aktualna kopia mapy ewidencyjnej (wrysować na niej trasę przebiegu inwestycji liniowej!)
    • Aktualne skrócone wypisy z ewidencji gruntów - na działki, przez które projektuje się przebieg inwestycji celu publicznego oraz na działki sąsiednie i znajdujące się w strefie oddziaływania inwestycji
    • (Ewentualnie) pełnomocnictwo lub upoważnienie + opłata skarbowa 17 zł za udzielone pełnomocnictwo
    • Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w wysokości 107,00 zł
  •  Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach (kliknij aby pobrać)